Kızlar 17. Haftandayım ama karnım aşağıda hafif ağrımda var bu haftalarda düşk yapan oldu mu? Acaba düşük olma ihtimali varmı? Kan şeklinde değil ama akıntım fazlalaştı. Doktora gitmem gerekiyo mu aklıma kötü bişey getirmek istemiyorum daha bir hafta oldu kontrole gideli ama göbeğim aşağıda büyüyo ve ağrım var. Bu aralar çok ayakta kalıyorum acaba ondan mı ki? Böyle durumlar yaşayan varsa bi yardımcı olabilir mi?