Dimaa Merhaba herkese, benim gibi 36.haftada grip olan ve parol ya da başka bir ilaç kullanan var mı😞Eşim hastaydı ondan bulaştı sanırım tam grip miyim onu da bilmiyorum Boğaz ağrısı burun akıntısı hafif eklem ağrılarım var ilerlemesinden çok korkuyorum
Hatice_mustafa Dimaa Canım son 2 ay kala doğuma doktorum bana parol kullanma dedi . Mandalin , portakal ve burnuna tuzlu su çekerek sürekli temizliğini yaparak doğal yollarla geçir.