Kızlar merhaba tam 17 gündür adet olmuyorum ama hamilede değilim kan testi ve idrar testi yaptım. Bugün doktora gittim ultrason da hamilelik yok belirtisi de yok dedi kan vermemi hormonlarıma bakacağını söyledi. Az önce sonuçları gösterdiğim de hormonların normal dedi çocuk düşünüyoruz bunun için bişey önerir misiniz peki folikasit falan dedim yumurtlama gözükmüyor değerlerinde ondan adet olmuyorsun dedi yumurtlama yok sende hiç dedi üniversite hastanesine bir gözük dedi başka hiç birşey yapmadı ilaç vermedi başına böyle şey gelen var mı ? Yumurtlamak için ne yapmam gerekir