merhaba ben medicalpark gop ilk aşılamamı yapmıştım famera kullanmıştık olmadı .
ikinci aşılama için gonal f iğne denedik fakat dozları fazla geldi sanırım ve çok fazla yumurta oluştu iptal ettik.
şimdi ikinci aşılama için tekrar tedaviye başladık şu an gonal f iğne 75 lik doz kullanıyorum ve 2 günde bir yumurta takibi yapılıyor.
bakalım inş bu ay tutar doktorum nilay karaca