Nazcan9244 19 haftalik gebeyim simdiye kadar sadece 1 kilo alabildim cok yemek yiyemiyorum ve bebegimin hareketlerini ne zaman hissederim ultrasyonda cok sukur hareketleri gorunuyor ama ben hissetmiyorum benim gibi olan var mi
seda1anne Nazcan9244 benim doktorum 20 haftaya kadar hiç kilo alma ondan sonra ister istemez alacaksın zaten dedi 👋🏻☺️ Normal yani
Osgem2019 Nazcan9244 ben 18 de hissettim de kilo alamayabilirsiniz o normal hareketlerini de tam olarak 20 22 arası da hissedersiniz o da normal merak etmeyin yani
Ebru9360 Nazcan9244 ccnm ben 31 haftaligim bu zamana kadr sadece 5 kilo aldim ve bebegin hareketlernide 24 te hissetmeye basladim icini ferah tut daha erkn
Emin_e Nazcan9244 ben 26.haftaya kadar kilo almadim, ama bebegimin gelisimi iyiydi... sizin de oyleyse hic dert etmeyin bir sure sonra aliyor insan ister istemez...
Nazcan9244 Esr36 ya bazisi diyor ben 13 14 haftalikken hissediyorum diyince ben korktum bendemi sorun var diye
ilknrgl Bende 19+6 haftaligim bende sadece 1 kilo aldim fazla yiyemiyorum ama ben basladim bebegimin hareketlerini hissediyorumm baya hareketli
Nazcan9244 ilknrgl bende hic yemek yiyemiyorum canim hic birsey istemiyor vallaha ay ne guzel insallah hayirlisiyla bende hissederim
Nazcan9244 Emin_e bu ay sonu kontrole gitcem yani doktorum bebegin gelisimiyle alakali hic birsey soylemedi
Saadetozd Nazcan9244 ben ilk hareketini 22de hissetmiştim hiç telaş yapmayın ilk gebelikte geç hissediliyormuş ultrasonda sıkıntı yoksa takılmayın ve kilo almamanız çok iyi sevinin bence:) 6 aya kadar alma diye tembihliyordu benim doktorumda istemsiz alıcaksın zaten ama ne kadar almazsan o kadar iyi bebek sen hiç kilo almasan bile besleniyormuş
Saadetozd Nazcan9244 ayrıca bende hiç almamıştım 6.aydan 7ye geçerken bi ayda 10 kilo almıştım büyük şoktu sonrasında durduramadım almayı :) o yüzden hiç takılmayın kimsenin dediğine bebek iyiyse sadece doktorunuzu dinleyin
Sweetblonde88 Nazcan9244 22 haftaya kadar hissetmeyebilirsiniz anormal bir durum yok. Aldıgınız 1 kilo için son derece şanslısınız bende 2.5 kilo almıştım. Esas kilo alımı 20 den sonra başlayacak. 10 kilo gibi tamamlamak saglıklı olan. Bende 13 kilo almışım. Persembe dogumum var.
Ask_H Nazcan9244 cnm bende 19. Haftaya kadar 1 kilo aldım şimdi 24 haftalık oldum 2 kilo aldım toplamda 3 kilo aldım daha canım bebeğin sağlıklı olsun önemli olan da bu zateb