Anneyimbenanne Merhaba Hanımlar.17+3 haftalık hamileyim.2 hafta önce doktor kontrolumde ; bebeğin yaşadığı havuz ikiye bölünmüş ince bir zarla dedi doktor.ikiz olmaktan son anda vazgeçmiş Su anda bi sıkıntı yok dedi.böle birşey yaşayan var mı???