hamisbety 2 senedir. Ama bnm eşimde sıkıntı var o sıkıntıyı öğrenince ben koyvermiştim maddi durumu düzelince tedaviye baslayalım dedik 5 şubatta tüp bebek işlemlerine baslıcaz. Ama şu anki belirtiler kafamı kurcaladı. Eger hamile degilsem adet olmam gerekiyor cunku adetken test yaptırım tedaviye giderken götürmem gerekiyor çok çaresizim şu an