Necla28 benim 6 haftalıkken 2459 çıkmıştı canım ikiz gebelik olabilir yada üzüm gebeliği olabilir benim ilk gebeliğimde oğlumda çok yüksek çıkıştı senin gibi korkmuştum internetten araştırdığım da ya ikiz yada üzüm gebeliği neden oluyormuş ama bende ikisi de çıkmadı birtanecik oğlum oldu inşallah senin ki ikizdir yada sağlıklı bir gebeliktir doktoruna gittiğinde güzel haberlerini bekliyorum yazarsın 😘