hulyacft85 Herkese merhaba, 31 Aralık günü transferin gerçekleşti, dün ise pozitif sonucunu aldım, bugün doktora gittiğimde ultrason ile karnımdan baktılar. Ama doktor inanılmaz bastırarak baktı. Çok tedirgin oldum. Probleme sebep olur mu? Henüz 4 haftalık.