Doganays15_ grip olunca bol bol meyve tüketmiştim ilaç yada çay hiç içmedim ama parol ve bazı bitki çaylarına müsade ediyo doktorlar.uçuk bende normalde çok çıkar gebelikte çok şükür sadece bi kere çıktı sağlık ocağındaki doktor asiviral diye bi krem vermişti 3günden fazla kullanmamak ve dışına taşırmadan sürme şartıyla.bence erkene alın kendi doktorunuz ne derse onu yapın içinizde kuşku kalmasın