Kızlar merhaba 39+2de minik kızıma kavuştum aslında 17 ocaktı doğumumuz 11 ocakta saat sabaha karşı 4 gibi suyum geldi yataktan uyandırdı beni idrar sandım ve hemen tutuyomuş gibi yaptım ama öyle bişey ki ayaklarıma kadar aktı gitti eşime söyledim telaş yaptı hemen duşunu al hastaneye gidelim kayınvalidemi aradık annemlere haber verdik onlar başka şehirdeler duş aldım hazırlandım suyum çok fazla gelmeye başladı artık bende korktum bişey olucak diye valizim hazırdı bikaç bişey daha alıp evden çıktık hastaneye gittik zaten sancım yoktu nst ye bağladılar ilk önce sancım çok hafif çıktı çatı muayenesi yaptı canım çok yandı zaten nefret ediyorum çatı muayenesinden açıklık hiç yoktu ebe de suni sancı verirsek eğer çok kötü olursun çünkü bebek bile yukarda daha kanala inmemiş tam olarak dedi bende o zaman riske atmayalım sezaryen olayım dedim spinal istedim doktorumla konuştular odama geldi seni hazırlasınlar hemen alalım dedi o kadar heycanlıydım ki yani rüya gibi sanki herşey bana çok farklı kurgu gibi geliyodu taşikardim bi yandan tetikledi serum takıldı daha sonra lavman yaptılar tuvalete girip çıktım hazırladılar beni ama ben sadece olup biteni izliyo gibiydim dışarıdan 😊 ameliyathaneye çıktık çok kalabalık bi ekip vardı herkes birbirine benim hakkımda bilgi verdi falan ben hala heyecanlı tabi eşimi de yanımda istedim tamam dediler ilk başta alınmadı spinali vurduktan sonra alırız dediler ben pozisyonumu aldım hani bu kadar zorlayacağını düşünmemiştim vücudum ödem topladığı için tam olarak yerini bulamadı 5/6 kere denedi sadece sağ bacağıma elektrik geliyo hissi var başka bişey olmadı bu arada sonda orda takıldı en son hiç bişey duymadım cenin poziyonu al yoksa tamamen bayıltmak zorunda kalıcam seni dedi istediği poziyonu aldım tamamdır dedi anında bacaklarımda sıcaklık hissi ve sonra hiçbişey hissetmedim doktor geldi oo ne güzel olmuşsun sen öyle hazırsın çok belli dedi içimden hadi artık diyorum bian önce bitsin 😊 evet murat bey çok heyecanlıyım o kadar dedim başlıyoruz dedi 3 dakika kadar sürmüş olabilr ama ben hala kesecekler diye beklerken bi ağlama sesi ama nasıl tiz nasıl tarifsiz ben ağlamakla gülmek arası bağırmışım eşim bizi çekmiş bana gösterdiler minicikti Allahım keşke bu duygunun karşılığı olabilseydi işte bu duyguya benziyo derdim anneler anlar dediğimi inanılmaz bi şey hemen işlemleri yaptılar dikişler uzun sürdü aşağıya indirdiler bebeğim yatıyo giydirmişler bakıyorum bakıyorum benim mi diye bu arada aynı benim kopyam kızım 🥰🥰 2840 gr 48 cm dünyaya geldik çok şükür sütüm geldi hemen ama uçları yoktu fazla sıktım verdim bebeğimde ucum hariç kenar kısımlarını daha çok emmiş şimdi yaralı uçlarım bakım yapıyoruz ama emzirmeye devam ettim sütüm çok gelmedi bebeğimde çekemedi sütümü sağdım kaşıkla verdim doymadı mama verdim anca toparladık şimdi hala mama veriyorum emziriyorum sağıp kaşıkla da veriyorum bu Şekilde gidiyo düşündüğümüz gibi olamıyo malesef bazı şeyler sağ salim yanımda buna çok şükür Allahım kimsenin kucağını boş bırakmasın isteyen herkese versin şimdi ayaklandım ama ağrılarım çok fazla bikaç güne toparlanırım inşallah burda çok tecrübe ediniyo insan ama sormak istediğiniz varsa cevaplarım 🌸 @NaimeYilmaz sabitlerseniz sevinirim teşekkürler