Kızlar, satım 22 ocak. 8+1 im ama doktor geç döllenme olduğunu ve haftayı kesinleştiremediğini söyledi.Büyük ihtimalle 6 haftalığım henüz. Kesem geçen haftadan bugüne hiç büyümemiş ama içinde yolc sac gözüküyor.Geçen hafta yoktu. Ama içinde bebek gözükmüyor bu defa da. Kese büyümemesine rağmen yolc sacın gözükmesi normal mi? Bu durumu yaşayan var mı? Doktor geç döllenme olduğu için ümitsizliğe kapılmamamı söyledi ama ne düşünmem ne hissetmem gerektiğini bilemiyorum.Sanki her gidişim hüsran oluyor gibi.