Arkadaşlar şimdi doktordan geldim kontrolüm vardı 39+1 haftalık bebegin kilosu 3875 hiç acilmam yok ve nst düzensiz ağrılarım çıkıyor . Doktor normal doğum diye diretiyorsan cumaya kadar beklenebilir ama bebegin iri s sezeryan dersen de yarın sabah gel dedi sizce ne yapmalıyım???