Sureyya123 37 haftalik hamileyim acilmam var bebegim kilolu sancim yok domtorum bugun dkgurursun demisti ama kontrolde cikmadi sancim eve geldim ne yapmam lazim sancimin gelmesi icin onerilerinizi yazarmisiniz papatya cayi duydum ama