Zeyzey90 heyecanlibekleyisim bence ikisi ayrı çok güzeller. Kumsal güzel, Mira zaten benim de düşündüğüm bi isim ama 2 isim koyunca biri mutlaka söylenmiyor arada kayboluyor 😂
heyecanlibekleyisim civcivimmm Teşekkürler canim bende mira ismini cok seviyorum ama dogdugunda kumsal deriz sadece sanırım 🤱❤
heyecanlibekleyisim Zeyzey90 evet soylenmiyo ama iki ismide cok seviyorum Ikisinide koymak istiyorum 😁
Didi6 Sadece Kumsal olsun bence. Mira güzel değil, Kumsal Mira da uymamış zaten. Kumsal Eda güzel uyuyor mesela.
heyecanlibekleyisim Didi6 Fikrin icin teşekkür ederim 🌷 bende eda ismini hic sevmiyorum🤦♀️🤷♀️Ama kumsal da kesin kararliyiz bakalim