Kızlar sabahtan beri adet sancısı gibi kasıklarımda karnımda bi ağrı var.Adet olurken dewamlı esnerim tıpkı onun gibi esniyorum birde üstüne ishal oldum. Doktorum a söyledim dinlen geçmezse gel dedi.Zırt pırt herşeye telaşlanan bişi olmak istemiyorum ama normal mı gitsem mi bilemedim evde de yalnızım