ZeynebFuad Merhaba, 36’ya yeni girdik haliyle olması normal bu ağrıların..bel, sırt yanları, kasık sancıları, vajinal kasılmalar...bebek kilo alıyo, annenin vücut dengesi bozuluyor. Oturuşumuz kalkışımız ağrılı oluyor, aman o sağlıklı gelsin de benim ağrılarım olsun çok dert değil. Güzel şikayetler bunlar çok şükür 🍃