Mismersinli Kızlar hamilelik düşünüyorum 22 yasındayım . İlk deneme olumsuz polikistik overim var ama her ay adet oluyorum cok düzensiz degil . Bir gebenin günlügü sayfasındaki ovulasyon testlerinden aldınız mı ? İkinci denememde almalı mıyım sizce
DuhaninAnnesi Mismersinli henüz denemedim ama deneyip ilk denemede de kalan da var daha uzun sürende. Bence kullanmalısın 🌸
Islim123 Mismersinli ben denedim ebru anla o kadar iyi bir insan ki üstelik hamiş ve bir bebeği de var ona rağmen uykusunda fedakarlık edip ilgileniyor. Msjlara cvb vermese bile youtubede bilgilendirici videoları var testlerle ilgili