Tugcerasim Tbrk 41 bitiyor tık yok pazartesi42+1 olucak ozaman kadar doğdu doğdu doğmadı yatırıcaklar
BetlAkgl Tbrk 39+2 benimde ne ağrı ne sancı hiçbirşey yok bu hafta doğmazsa pazartesi yatış yapacak doktorum
BetlAkgl Tbrk şu ana kadar Sezeryan demedi hiç sanırım suni sancı ama belli değil yarın tekrar kontrolüm var net birşey söyler galiba
Tugcerasim Tbrk suni sancı ve fitil ile yaramazsa sezeryan ama yarın kontrolü var yarın isticem belki insafa gelir bekletmez pazartesiyi
Tbrk BetlAkgl bn korkuyorum ya bebek 42 ye kdr iyice iirilesir, nasi dogum yapcam sonra bn. Bide doktorum cati muayneside yapmiyor, sancin gelirse yapiyor son dk
Tbrk BetlAkgl hayir, bn tecrubelerime dayanarak yapiyorum dedi. Sanirim sancilanip suyun yada nisanin geldiginde bakiyor. Ee gidicem 42de ya catim musait degilse? Zaten bebek suan 3500 dahada kilo alir