Kbraozak Merhaba arkadaşlar normal doğum yapabilmek doğumu rahat geçirebilmek için egzersiz yaptiniz mi yada kursalara gittiniz mi? kaçıncı hafta da yapmak lazim
Seda_123 Kbraozak 36 dan sonra öneriyorlar genelde squat hareketi yapıyorum arada youtubedan bak canım görürsün birde perine masajının çok faydası oluyormuş doktorlar da yapın diyor daha yapmadım ben