merininyavrusu Merhaba arkadaşlar Dün geceden beri bebegimin hareketlerini hissetmiyorum. Sizce bu normal mi? Ne kadar beklemeliyim Dr a danışmak için?
26mrv merininyavrusu istersen yakın olarak bi sağlık ocağına git hemen ordada dinlerler hemen en azından için rahatlar
Fundamm merininyavrusu sağlık ocağı kalp atışı sesini size dinletiyor ve hızını da tesbit edip tehlikeli bir durum varsa doktoruna yönlendiriyor. Git sen bi baktır strese girmeye ne gerek var hayırlı sonuçlar insallah...
26mrv merininyavrusu sağlık ocağında kalp atışları dinletiyorlar ya en azından hastane uzaksa oraya gidesiye kadar sağlık ocağına gidersen kalp atışlarını dinletirlet için rahatlamış olur bayadan beri hareket etmiyorsa
Fundamm edward haftada 2 kere gidip kalp atışı dinliyordum hareketlerini hissetmeye başlayınca kurtuldular benden 😃. Saglik ocaklarimiz da bu hizmet vardır bilginize...
bilgihamile Saglik ocaginda doppler var kalp dinleme cihazi bakiyolar sknti var mi yokmu hemsireler soyluyorlar. En azindan gidersen icin rahatlar. Yada cikolata ye uzan soluna onuda deneyebilirsin