OzgeeKara Merhaba arkadaşlar, Normal doğumda yanımızda eşten başkası olabiliyor mu ? Mesela anne abla filan ?
Zehra321 OzgeeKara ay bende burda bekleyeyim eşim girmekten korkuyor da arkadasım girmek istiyor alırlar mı acaba
Ronii OzgeeKara Hastanenin prosedürüne göre değişiyor çoğu hastane sadece kadın yakınlara izin veriyor bazıları eşlere de izin veriyor hastanenize danışıp bilgi alın bence 😊
Mrspahay OzgeeKara benim ilk dogumumda Annem ve esim girmisti dogumuma . Bence doktorunla konus hastanenin belli bir kurali olsa da esnete biliyorlar:)
OzgeeKara Zehra321 benim de eşim korkuyor bende girmesini istemiyorum zaten bayılır filan odaklanamam çocuğuma 😂
Oyku10- OzgeeKara Bencede siz bi hastanenizle görüşün devlet olsaydı eş imkansız olurdu da ondan sordum 😂