Normalde cinsiyet seçilebiliyor bile ama Türkiye de yasak diye biliyorum, doktorun bir sürü hastası varken tek tek onları aklında tutmaz ki zaten o işlemi yapan birim başka döllenmeyi vs doktor yumurta topluyor, yerleştiriyor vs bu durumda dediğin gbi birşey olmaz