nizamdereilknur Ayaklarda şişmesi olanlar neler yaptı acaba ben 37 haftadayım bir tanesi çok siş alt kısmı acıyor öteki değil 🙈🙈
Yasmin01 38+5 iz bizde. Benimde sağ sola göre daha şiş normal de de ayaklarım zaten tombişti şimdi daha da tombişleşti.Aksam falan yastık alıyorum ama olduğu kadar ☺
secl-ahmet Dün feci bir sislik vardi ayaklarimda bi hastaneye gidip geldim aksam tuzlu suya ısladım ayaklarimi 40 dakika kadar cok faydasi oldu
CerenVarol Kızlar ödem diyip gecmeyin,hastaneye veya doktorunuza basvurun,bende öyleydım bugun tansıyonum bırden yükseldı ve takıp altındayım suanda..bende tavsiye