Şu an hastanede sıramı bekliyorum.Doktorum doğuma girmiş.Allah kolaylık versin. Fiyatlardaki artışla ilgili baya meraktaydik.Ben muayene için yılbaşından önce 100 vermiştim indirimli fiyattı.Şimdi bugün 110tl verdim. Doktordan sonra doğum fiyatlarıyla ilgili bilgi alacağım ama korkmuyor değilim😁