seda_gms87 Detaylı ultrasonda bebeğimin kalbinde 1.2 milimlik açıklık olduğu görüldü böyle bir durumla karşılaşan var mı? Kadın doğum doktorum çocuk kardiyolojide fetal eko çektirmemi söyledi fetal eko çektiren varmı?
rumeyssa seda_gms87 benimde bebeğimin kalbi delik benim kendi doktrum takip ediyor canım allah şifa versin inşallah bebeklerimize doğuma kadar inşallah kapanır
seda_gms87 rumeyssa inşallah canım kapanır benim doktorum sadece fetal eko çektirmen gerekiyor dedi o kadar