Senak Herkese merhaba, Bir arkadaşım doğumdan sonra mağazalarda satılan süt pompalarından almak yerine hastane tipi pompa kiralamamı önerdi. Daha önce kullanıp tavsiye verebilecek olan var mı? Bir de nerelerden kiralanıyor? Şimdiden teşekkürler.
Burcu_shn Senak ben de kiralama yapacağım. Nettekilerden daha çok işe yarayacağını söyledi doktorum :/ ama kimse yorum yapmamış. Biberon.com’da baktım. İnceleyebilirsin sen de 🙂
Minica_Eylul Senak 2 gün önce doğum yaptım. Hemen pompa dediler.. 50 lira diolardi herseferinde.. hemen pompa demeleri morelimi bozmadi degil.. gebelik okulundaki ebem sordum o da elle sağ ilerde pompa dedi.. bende zaten işime devam edeceğim o zamanlar için alacaktım eşim hemen aldı.. lansinoh 2 li göğüs pompasi ilk gün zor oluyor zaten elle sağım yaptım hep masajla..
Senak Minica_Eylul o zaman ben de doğum yapmadan önce değil sonrasında doktor tavsiyesiyle kiralayabilirim. Teşekkürler ☺️