Aysessss kızlar selam, 13+6 hamileyim, bugün kalkıp otururken yanlardan çok kısa süreli bi ağrı girip çıkıyo, normal mi ya? Gece de oldu bi defa ama 2 saniye falan sürdü
G-D27 Aysessss bende de oluyor canım araştırdım da bebek büyüdüğü için kaslarımız geriliyormuş ondan ağrı oluyormuş