Yumurta takibimin 2. Ayındayım ilki tutmadı 😒 bu ay femaranın yanında inofolicte kullanıyorum ikisini bir kullanan var mı kızlar ? İlk ay çok güzel büyümüştü çatlatmışta ama olmadı. Doktor yumurtanın kalitesi de önemli demekki kaliteli değil diye inofolicte verdi bu ay kullanan oldumu ikisini yada baska bi folikasit kullanan oldumu femarayla ?