rumeyssa Canım merhaba Benim de karnım aşağıya inmişti bir süredir ağrılarım oluyordu birde 3 gün önce kontrole bebeğimin baş aşağı döndüğünü doğum pozisyonu aldığını yani kanala girdiğini söyledi doktorum erken doğum olabilir dikkat edeceksin bundan sonra 34.haftayı bile görsek bizim için iyi olur dedi kendimi yormuyorum dinleniyorum sürekli inşallah vaktinden önce doğmaz benim de kız aceleci cıktı bu arada 30+4 haftalık hamileyim bende 😔