Kızlar 28. Haftaya girdik öyle çöl fazla tekme atmıyor günde öğlen biraz akşam üzeri atıyor yada atmıyor gibi. Dün neredeyse hiç atmadı çok sakindi genelde sakin aslında. Bir sıkıntı olur mu sabahtandır şimdi ise hiç atmadı açım mesela daha troit hapı kullanıyorum çünkü. Yani kısacası hareketler çık yavaş ne zaman çoğalır çok merak ediyorum. Mesela bazı anneler bu aylarda mı bilmiyorum ama ayağını koyduğunu dönüyor olduğunu elini koyduğunu hissediyor bebeğin ben hiç bunları hissetmiyorum atada bir hareket ediyor onu hissediyorum o kadar dünden beri o da yok. Benim gibi olan var mı anneler