Kızlar merhaba.
Ovulasyon testiyle perşembe ve cuma günü yumurtalama gördüm. Cumartesi pazar silik çıktı. 4 günü de değerlendirdik.
Afedersiniz az önce lavaboya gidince açık kahverengi ince yapılı, elimle bakınca şeffaf akıntım geldi. Adet mi olacağım acaba 😔
Ne olabilir?