Esme deli gibi hemde.hele son 3 haftadır daha da şiddetlendi.33+4teyim.keşke yürüyünce olsaydı bi tek.sabah oturdum ağladım bakkala ekmeğe gidemedim diye.benim zonklama,sızlama,ağrı,arada sancı ve sanki bıçak saplaması gibi bir his oluyor. Doktor normal dedi.kanala girmemiş fakat doğum pozisyonunu almış dedi.seninki de muhtemel böyle bişeydir.ya da erken haftalardaysan bebek büyüyor çatı ağrısı oluyor odur.ben de 15.hafta da başlamıştı.