Damla123- bende 15 olacağım ama bebeği zaten gögüslerimdeki hassasiyetle öğrenmiştim aşırı şiş ve ağrıyordu sonra 10.haftda geçti ondan sonra da uçları koyulaşmaya başladı ucu çok yoktu uçları büyüdü falan bebek anneyi hazırlıyormuş normalmiş bunlar canım 😊 hatta ben ucu küçük emziremem diye düşünüyordum korkuyordum ama Allah yardım ediyormuş 🙏🏽