Busraer canım cildiye doktoruna git mutlaka. Ben verdiği memoconu kullanmadım korktum nedense başka iyi bi cildiyeciye gittim. O da pupp dedi gebelik alerjisiymis. Allerset diye bi hap verdi. Dermovate diye bi krem ve ürederm diye bi nemlendirici verdi kuzum. Bejimndoktorum bunlarla hafiflicegini söyledi. Bende kullandım düzenli olarak. Bide izotonik verdi yani saf serum kaşıntı geldikçe bunla kendine pansuman gibi pamuğu islat yap dedi. Bende internetten araştırdığım bi kaç sabun aldım onlarla yıkadım sürekli belki günde 3 defa gelen atakla hep onla duş aldım kesinlikle şampuan duş jeli vs. Kullanmadım. Sabunlarda bittim sabunu ve çam ardici sabunu iyi geldi bana. Sabunu da vücudumun kaşınan yerlerine sürüp 5 dakika emmesini bekleyip durulanip çıktım. Tabi duaninda cok buyuk yeri var hergun sifa dileyip peygamber efendimizin ruhuna bagisladik yasini şerif okuduk. Allahım şifa versin ben 3 haftada atlattım doguruna kadar geçmez fotolarda inanırsan geçer.