Bizde oğlumla 17 haftalık olduk 🤗 şimdiden birçok şeyini de aldık, kıyafetler banyo gereçleri bakım malzemeleri ana kucağı oyun halısı biberonlar emzikler 😍 çift olarak eşimle çok heyecanlı ve sabırsızız. Herşeyi gönlümuzce beğendiğimizce almaya çalışıyoruz. Alışverişi sona bırakmak biraz mantıksız geliyor bana, tüm evlatlarımızı rabbim korusun sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏😍