Goncazafer Uygulamayi yeniden anne olana kadar siliyorum.bebegimin kalbi durdu ve kurtaj olmam gerekiyor.cok uzgunum rabbim hic birinize yasatmasin.. bir dis gebeligim bir kimyasalim bide bu var... bidaha yasayacakmiyim bu duyguyu bilmiyorum.kurtajdan cok korkuyorum .
Misshenriett_e Goncazafer hic üzülme bende dis gebelik arkasina kurtaj yasadim allah senin icin hayirli olan bir zamanda nasip edecek🙏🏻
Bus_ak18 Goncazafer üzülme demiycem üzüleceksin ama hemen toparlan. Rabbim sana bana ve tüm isteyenlere en doğru zamanda nasip etsin. Cennette şefaatçi olsun inşallah hepsi 💜
Busra5341 Goncazafer Cok gecmis olsun . Bende oldum bir dusugum bir kurtajim var hersey geciyor pskolojik olarak kendini olumlu motive etmeye calis . Zor bir durum anliyorum ama kendi kendini dik tutman lazim zamani gelince Allah veriyor yine hamile kaliyorsun bn 6 ay snra kaldim ilk3ay korunduk. Kurtaja gelincede kurtaj da uyutuyorlar uyaniyosun serum fln derken hicbirsey anlamiyorsun hersey bitmis oluyo dusukte cok agri cektim ben o berbat birsey ama kurtaj hic ole olmadi kendini hic korkutma
EbruIrmakAhmet Goncazafer bende geçen yıl yaşadım aynı durumu canım 8 haftalık kürtaj oldum hiç kolay değil biliyorum ama üzme kendini çabuk toparlan sağlıklı bi bebek değilmiş böyle düşün hasta doğmasındansa yada çok ileriki aylarda bi anormallik olduğunu öğrenmektense böylesi daha hayırlı çok sorguluyo insan ama işte ne gelir elden verende Allah alanda Allah Rabbim en kısa zamanda sana hayırlı sağlıklı bi hamilelik nasip etsin tekrardan kürtajdan hiç korkma 15 dk sürüyo toplam hiç bişey hissetmiyosun zaten acıtan manevi tarafı güçlü ol pes etme sağlıksızdı bebeğin böyle düşün Allah sabır versin
Melikeozdemir çok üzüldüm canım ama onunda ömrü bu kadarmış allahtan gelene isyan edemeyiz. hayatta başımıza herşey gelebilir rabbim beterinden korusun, güçlü ol kendin için. çok geçmiş olsun dualarım seninle
Gigy Zor bir süreç ben de yaşadım Allah hayırlı doğumlar nasip etsin canım 🙏🙏🙏kan pıhtılaşmasına baktırdın mı,gebelik ilerlemiyor öyle bı durum varsa ilaç veya iğne tedavisi oluyor
Gigy Kürtaj için endişelenme 15 20 dk bi operasyon hiç anlamıyorsun genel anestezi ile yapılıyor ,ben iğneden korkan insanım hiç bir şey anlamadım çok iyi anlıyorum seni ,tekrar hamilelik için de rahim için ve senin için 3 ay bekle derim canım
Hiranur Çok geçmiş olsun canım üzülme allah büyük bende kürtaj oldum ve 6 ay sonra hamile kaldım Allah’ın izniyle inşallah hiç bişey olmaz
dfnomr Goncazafer kurtaj korkulacak bir sey degil canim anestezi al 10 dk bile surmeyen bir olay benim de gecen yil bebegimin kalbi durdu iki defa kurtaj oldum sonradan kendine dikkat edersen kisa sure icinde toparlaniyorsun rabbim sifa versin insallah tekrardan saglikli gebelik nasip etsin hayirlisiyla 🙏