Kızlar merhaba size bir şey sormak istiyorum..Perşembe günü 32 haftaya giriyorum ve çalışabilir raporu almam gerekiyor..bu raporu illa o gün mü almam gerekiyor yoksa Cumartesi günü alsam raporum o günden mi başlar, mesela o iki gün izin süresine mi ekleniyor..bu konu hakkında Bilgisi olan var mı acaba?