Miktarı ve rengi ne olursa olsun içini rahatlatmak için doktora gitmelisin yada acile çünkü kafana takıp stres olman daha riskli bir durum. Bende 5+2deyken henüz 1 gün öncesinde keseyi görmüşken kanama yaşamıştım öyle az bi kanamada değildi ve kırmızıydı sanki adet oluyomulum gibiydi 1 ped doldurucak kadar kanamam olmuştu acile gittim kese yerinde sadece arkasında kanama var dediler rahatladım kendi doktorumda iğneni 2 ye çıkart yeter yat uzan desi. Acildeki doktorumda stresten uzak dur olcağı varsa olur olmucaksa istediğini yap olmaz akışına bırak dedi çok şükür iyiyiz şimdilik. Ama sen git bi acile için rahatlar dediğim gibi bi iğne ilaç vs verirler psikolojik olarak sana iyi gelir