Kr_pinar Kızlar dün e bebekten baby me çamaşır deterjanı aldım ama sonra mühendisoğlunda gördüm için de sls varmış pişman oldum aldığıma sizlerden alıp kullanan var mı acaba
Pisi Kr_pinar ben granül olanını kullanıyorum. Granül kullanılabilir yazıyor profilinde. Siz hangisini kullanıyorsunuz ki https://www.instagram.com/p/Btiqgirj7Hk/
Mevr Kr_pinar bence granül sabunla değiştirin ben baby me nin granül sabununu aldım ikili satılıyor 40 liraydı sanırım ve çok memnun kaldım çok güzel kokuyor ve yumuşatıcıya da gerek kalmıyor. Açmadıysanız kullanmadıysanız değişim yaparlar 😊
Kr_pinar Pisi benim aldığım sıvı deterjan için de sls varmış😔 sizin bu attığınızı yeni öğrendim aslında daha dün aldım bugün granül sabunu ile değiştirsem değişim yaparlar mı acaba
Eymeninannesiii Ablam green clean ürünlerini kullanıyor doktoru önermişti sağlıklı ürünlermiş yumuşatıcı kullanmıyor bende onlardan alacağım internetten uygun oluyor
Kr_pinar Eymeninannesiii işte bu mühendisoğlu sayfasına baktığınızda içerikler güzel çıkmıyor maalesef 😏
Kr_pinar Pisi evet mi gidip şansımı deneyeyim hiç içime sinmedi kullanamıycam bir de iki litre almıştım