Merhaba kızlar ben 19+2 haftalık hamileyim. Doktorum bana magnezyum oksit verdi tablet suya atıyorum ve öyle içiyorum ancak bir kaç kişiden duyduğum magnezyum doğum sancılarını alıyormuş ancak doğumu zorlaştırıyor dediler tecrübeli olanlar ya da bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi.???? Duyduğumdan beri magnezyum günde 2 kereydi 1 e indirdim. Doktora gitmeme de daha 3 hafta var.