Merhabalar ben 32. Haftamda izne ayrılmıştım ve bugün e devletten baktığımda aralık ayı eksik yatmış istirahatli olarak görünüyorum bu doğru mu yoksa muhasebeci ile iş veren bi tilkilik mi yapmış?
2.si benim sigortamı da mı devlet karşılıyor? 170 i aradım ama onlar daha da kafamı karıştırdı 🤦🏼♀️