Meralecrin merhaba üstünden çok zaman geçmiş ama hamilelik döneminde hipofiz beziyle alakalı sorun yaşadınız mı , benim de adenomum var doktorum ilaç vermedi , şimdi 9+5 im ama henüz endokrinoloji doktoruma gitmedim , sizin süreciniz nasıl ilerlemişti bir sıkıntınız oldu mu çok merak ediyorum