Merhaba 😃 anne adayları size bir sorum olacaktır ben 39+3 hamileyim Doğum nasıl gerçekleşecek korkuyorum ilk gebeliğim dogurıcagım hastane Allah izin verirse inseAllah Esenlerde kadın Doğum hastanesi var orda yapmak istiyorum fakat çok uzak esenyurtta ikamet ediyorum olduki suyum geldi hastaneye gidene kadar birşey olurmu hemen dogurur muyum bilgi verirmisiniz😥