Benim aşırı kolay oldu. 14 dk sürdü. Epiduralsiz vajinal. Birden suyum geldi ardından nişan sıcak duş alayım derken sancılarım sıklaştı hemen hastaneye gittik 9 cm açıklık olmuş doğumhaneye zor girdim. Bunların hepsi 1,5 saat içinde oldu bitti ayrıca, doğum dahil:) O anlarda hiç korkmayı düşünmüyorsunuz bile. Ben hayatımda ilk iğnemi hamileyken kan uyuşmazlığı için vurulmuş biriyim abartısız. Çok korkardım hala da korkarım ama o an çok farklı umurunuzda bile değil damar yolu aramışlar kesik atmışlar dikmişler.. Hiçbir şey anlamıyorsunuz rahat olun.. Velhasıl asla öyle bir genelleme yapılamaz, siz içinizi ferah tutun. Allah bir avazda kurtarsın, su gibi gelsin yavrunuz sağlıkla🙏🙋♀️