Canım tahlil yapmadan alerji diye göndermeleri tuhaf hamilelikle kaşıntı önemli bişey bazen akciğer enzimleri yükseldigi için kaşımtı olabiliyor buda hem bebege hem sana ciddi problem bu yüzden erken doğum yapan çok insan var bence yarın doktoruna bi görün inşallah tatlı kaşıntın sadece alerjidir🙏☺️