BtlTk Doğum sancısına ilk başta kasılmalar eşlik etmek zorunda mı herkeste ? Belden başlayan ve kasıklarla birlikte 2 saattir devam eden adet sancısından daha ağır bi ağrı doğum belirtisi olabilir mi ? Kramp ya da sancı yok sadece ağrı
pyymamm BtlTk belede vuruyomuş doğum sancısı ve sık düzenli aralıklarla ve yatınca gecmiyosa o zaman doğum sancısı oluyomuş
Fatma48 BtlTk ya canım bende 38+3 haftalık hamileyim şuan bir ağrıyla uyandım değişik afedersin tuvaletini yaparken kasıklarımda ağrı hissettim yatağıma gelirken de öyle ama anlamadım birde çamaşırım dasürekli şeffaf sıvı ıslaklığı var yani bir kaç haftadır var bu ıslaklık...
KardelenKA Fatma48 benimde belim de Ağrı var sürekli bir de yarım saat önce sümüksu sarı bir akıntım geldi nişan olabilir mi ondan sonra başladı ağrılarim 39+0 doğum başlamış olabilir mi ya 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
KardelenKA Fatma48 aynen artık her şeyi doğum belirtisi olarak görüyorum zaten iyice psikolojim bozuldu 😂😂