Nihal1991 Slm kızlar valla gece 12 den beridir hafif sancı vuruyor ve sol bacagım agrıyor belimde tutmuyor acaba açılmamı başlıyor yoksa bebek kanalamı ilerliyor salı günü planlı sezaryanım var korkuyorım😫
Cileginannesi Nihal1991 aynı hafta sayılırız. Benım de cok sancım oldu ama gectı. Yalancı dogumum sancısı sanırım bunlar.
Nihal1991 Menekseduru evet 38 benimki 15 ilerde zaten bide planlı aynı gün dogum günüm ogluşumla öyle olsun dedik 🐣