Heather Bende şuan size hak verdim, evet ama bence hamilelik bir sorgu olmamalı endişe olmamalı, istemek ya da istememek olmamalı şükretmek gerektiren bir konu sizin de verdiğiniz aile dostu örneğiniz gibi. Biz insanlar El alem ne dedi diye düşünürsek çok zor süreç ve gel git yaşamış oluruz şahsen ben 22 yaşında birisi ve 44 kilo bir insanım banada çok zayıf ve bir sürü şeyler söylüyorlar insan bence kendinde bitirmeli bazı şeyleri başka kişilerinin düşüncesinde değil, teşekkür ederim 🙏