Minikveannesii canım cok gecmiş olsun sancın tuttukca sıcak dusa gir, ılık yani.. Beline kasıklarına iyi gelir hatta esin ovsun biraz.. Bi dr mutlaka sancı sıklıgını takip et. Programlar var bunu takip etmek için.. Allah yardımcın olsun. 40ım ben de, nisanım geldi. Yarın yine kontrolum var... Bir de ben de acıklık muayenesi oldum ama bu kadar canım yanmadı, normal mi bu kadar acının olması acaba doktorun ne diyor.??